ja ostatnio czysciłem znajomemu turbine po czyszczeniu dalej przeładowywała mimo ze chodziła lekko i sie nie zacinała .odwiozłm ja do znajomego turbinarza i tylko poczasnoł turbina i było słychac ze cos w srodku dzwoni i wymienił geometrie i po roblemie turbo zaczeło pompowac bez przeładowan .jesli geometria jest wyrobiona to tez nie bedzie dzałała porawnie bo sie bedzia kantowłay łopatki .
Czy da radę ustawić gruchę samodzielnie ALH
Zwiń
X
-
Jak widać na niżej przedstawionych fotkach że są ubytki na łopatkach cześci wylotowej, wynikiem czego mogło być przeładowywanie turbiny - czy jest sens czyścić ta turbinę z nagaru jaki powstał na korpusie części wylotowej i kierownicach czy regenerować turbinę gdzie koszt to ok. 800zł Dodam ze tu...
Komentarz
-
-
To może jeszcze trzeba gruszke wydłużyć.. Z tym że teraz przy rozkrecaniu ciemno gruszki zacznie wchodzić w gruszke, bo wajcha od turbiny już ogranicza.. Bo te logi poprawiły się właśnie pi wydłużeniu ramienia.. Czy to przeladowanie na niskich obrotach od tego zależy? Czy szukać przyczyn gdzie indziej?Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI
Komentarz
-
-
Sam czyscilem.. Raczej dobrze założyłem..
[ Dodano: Pon 03 Wrz, 12 16:44 ]
W pierscieniu było takie wycięcie i dziurka w części gorącej i to tak wsadzilem..
[ Dodano: Pon 03 Wrz, 12 19:26 ]
A to logi, które zrobiłem przed chwilą, z tym że N75 i egr na swoim miejscu.. Kurde no nie wiem czy dobrze to złożyłem :roll:
[ Dodano: Pon 03 Wrz, 12 20:46 ]
Jutro albo po jutrze rozbieram turbine i sprawdzam co się z nią dzieje.
I będę porównywał z tym foto..
Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI
Komentarz
-
-
A na tym foto jest prawidlowo założony pierścień? Bo mi się wydaje, że ja założyłem odwrotnie. A co do sztangi to w jakim położeniu najlepiej ja zostawić? Dzięki Panowie za pomoc
[ Dodano: Sro 05 Wrz, 12 16:15 ]
Dzisiaj wyjmuje turbo powtórnie i wstawie foto jak był pierścień założony.. Proszę o sprawdzenie
[ Dodano: Sro 05 Wrz, 12 23:58 ]
No i stało się.. Po 4 godzinach zmagań turbo poprawnie złożoneprzemik, dzięki Ci za naprowadzenia na mój błąd. Jutro logi ..
[ Dodano: Czw 06 Wrz, 12 20:08 ]
A oto logi już po prawidłowym ustawieniu pierścienia w turbinie. Widzę, że jest jakieś przeładowanie,a więc gruszka pewnie źle ustawiona.. Możecie skomentować?Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI
Komentarz
-
-
Z tym pierscieniem to się po prosu czasem zdarza. :wink:
Skroc sztange.... tak zeby doladowanie bylo osiagane od ok. 2000 tys i procent wypełnienia (011.3) oscylował ok. 60.
Bedzie troche zabawy ale bedziesz mial spokoj.
Zaprszam ponownie z logami.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slaviZamieszczone przez przemikSkroc sztange.... tak zeby doladowanie bylo osiagane od ok. 2000 tys i procent wypełnienia (011.3) oscylował ok. 60.Przemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Sztangę wydłużyłem, ok 5 może 2,5 obrotu a resztę logów jutro
[ Dodano: Pią 07 Wrz, 12 22:45 ]
2 a nie 5- pomyłka he he
[ Dodano: Pią 07 Wrz, 12 22:49 ]
rOBERTO795, na stronie 2 dodał takie logi:
wartości doładowania na wyższych obrotach są wyższe niż u mnie.. Ciekawe czemu?Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI
Komentarz
-
-
inny motor to po 1 sze po drugie chinska gruszka i jak ja rozkrece to zle wstaje a jak skroce nie trzyma gory :-). ale taka sobie klient kupil.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slaviZamieszczone przez rOBERTO795inny motor to po 1 sze po drugie chinska gruszka i jak ja rozkrece to zle wstaje a jak skroce nie trzyma gory :-). ale taka sobie klient kupil.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karoczyli jak jest pik na niskich obrotach, a gore ladnie N75 trzyma (do 70% dochodzi) to jeszcze sztange powinno sie skrocic?
Obrazek
Osobiście bym zostawilOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz