Czy da radę ustawić gruchę samodzielnie ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • german81
    L&K
    • 2010
    • 1414
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
    • BZB 1.8 TSI 160 KM

    #26
    ja ostatnio czysciłem znajomemu turbine po czyszczeniu dalej przeładowywała mimo ze chodziła lekko i sie nie zacinała .odwiozłm ja do znajomego turbinarza i tylko poczasnoł turbina i było słychac ze cos w srodku dzwoni i wymienił geometrie i po roblemie turbo zaczeło pompowac bez przeładowan .jesli geometria jest wyrobiona to tez nie bedzie dzałała porawnie bo sie bedzia kantowłay łopatki .
    diagnostyka vag 602-614-253

    Komentarz

    • yusin
      Ambiente
      • 2010
      • 176

      #27
      przemik, A to da się to odwrotnie złożyć?
      Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

      Komentarz

      • jacki64
        Drive
        • 2010
        • 82
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #28
        Jak widać na niżej przedstawionych fotkach że są ubytki na łopatkach cześci wylotowej, wynikiem czego mogło być przeładowywanie turbiny - czy jest sens czyścić ta turbinę z nagaru jaki powstał na korpusie części wylotowej i kierownicach czy regenerować turbinę gdzie koszt to ok. 800zł Dodam ze tu...

        Komentarz

        • yusin
          Ambiente
          • 2010
          • 176

          #29
          A teraz, chyba jest jakaś poprawa, który log lepszy?



          Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #30
            w jednym i w drugim masz dalej przeładowanie z którym regulacia se nie daje rady z tym ze wdrugim logu wczesniej doładowanie osiaga wartosc zadana
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • yusin
              Ambiente
              • 2010
              • 176

              #31
              To może jeszcze trzeba gruszke wydłużyć.. Z tym że teraz przy rozkrecaniu ciemno gruszki zacznie wchodzić w gruszke, bo wajcha od turbiny już ogranicza.. Bo te logi poprawiły się właśnie pi wydłużeniu ramienia.. Czy to przeladowanie na niskich obrotach od tego zależy? Czy szukać przyczyn gdzie indziej?
              Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #32
                Sam czysciles sprezarke ?
                Jestes pewny ze pierscien jest dobrze załozony ??
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • yusin
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 176

                  #33
                  Sam czyscilem.. Raczej dobrze założyłem..

                  [ Dodano: Pon 03 Wrz, 12 16:44 ]
                  W pierscieniu było takie wycięcie i dziurka w części gorącej i to tak wsadzilem..

                  [ Dodano: Pon 03 Wrz, 12 19:26 ]
                  A to logi, które zrobiłem przed chwilą, z tym że N75 i egr na swoim miejscu.. Kurde no nie wiem czy dobrze to złożyłem :roll:



                  [ Dodano: Pon 03 Wrz, 12 20:46 ]
                  Jutro albo po jutrze rozbieram turbine i sprawdzam co się z nią dzieje.
                  I będę porównywał z tym foto..

                  Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #34
                    Bez ponownej weryfikacji poprawności zlozenia sprezarki się nie obejdzie.
                    Po tym trzeba bedzie znow wyregulowac sztange.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • yusin
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 176

                      #35
                      A na tym foto jest prawidlowo założony pierścień? Bo mi się wydaje, że ja założyłem odwrotnie. A co do sztangi to w jakim położeniu najlepiej ja zostawić? Dzięki Panowie za pomoc

                      [ Dodano: Sro 05 Wrz, 12 16:15 ]
                      Dzisiaj wyjmuje turbo powtórnie i wstawie foto jak był pierścień założony.. Proszę o sprawdzenie

                      [ Dodano: Sro 05 Wrz, 12 23:58 ]
                      No i stało się.. Po 4 godzinach zmagań turbo poprawnie złożoneprzemik, dzięki Ci za naprowadzenia na mój błąd. Jutro logi ..

                      [ Dodano: Czw 06 Wrz, 12 20:08 ]


                      A oto logi już po prawidłowym ustawieniu pierścienia w turbinie. Widzę, że jest jakieś przeładowanie,a więc gruszka pewnie źle ustawiona.. Możecie skomentować?
                      Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #36
                        Z tym pierscieniem to się po prosu czasem zdarza. :wink:

                        Skroc sztange.... tak zeby doladowanie bylo osiagane od ok. 2000 tys i procent wypełnienia (011.3) oscylował ok. 60.
                        Bedzie troche zabawy ale bedziesz mial spokoj.
                        Zaprszam ponownie z logami.
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • slavi
                          Rider
                          • 2004
                          • 422

                          #37
                          Zamieszczone przez przemik
                          Skroc sztange.... tak zeby doladowanie bylo osiagane od ok. 2000 tys i procent wypełnienia (011.3) oscylował ok. 60.
                          wydłuż!

                          Komentarz

                          • przemik
                            RS
                            • 2012
                            • 1610

                            #38
                            Zamieszczone przez slavi
                            Zamieszczone przez przemik
                            Skroc sztange.... tak zeby doladowanie bylo osiagane od ok. 2000 tys i procent wypełnienia (011.3) oscylował ok. 60.
                            wydłuż!
                            A byc moze... zawsze mam z tym problem...
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz

                            • yusin
                              Ambiente
                              • 2010
                              • 176

                              #39
                              Witam

                              Po stosunkowo krótkim ustawianiu sztangi (udało się to ustawić za drugim razem)zrobiłem loga i jest tak jak mówiłeś przemik, Chyba o to Ci chodziło, mam nadzieję, że te wartości są dobre proszę o analizę logów..

                              Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                              Komentarz

                              • przemik
                                RS
                                • 2012
                                • 1610

                                #40
                                Jest git... nic juz nie kręc.
                                Wydluzyleś czy skrociłes sztange ?

                                Dorób.... jeszcze 010,008,004,003 i 001 - wszystkie dynamiczne.

                                Pozdrawiam
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz

                                • yusin
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 176

                                  #41
                                  Sztangę wydłużyłem, ok 5 może 2,5 obrotu a resztę logów jutro

                                  [ Dodano: Pią 07 Wrz, 12 22:45 ]
                                  2 a nie 5- pomyłka he he

                                  [ Dodano: Pią 07 Wrz, 12 22:49 ]
                                  rOBERTO795, na stronie 2 dodał takie logi:



                                  wartości doładowania na wyższych obrotach są wyższe niż u mnie.. Ciekawe czemu?
                                  Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                  Komentarz

                                  • rOBERTO795
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 3465
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                    #42
                                    inny motor to po 1 sze po drugie chinska gruszka i jak ja rozkrece to zle wstaje a jak skroce nie trzyma gory :-). ale taka sobie klient kupil.
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz

                                    • slavi
                                      Rider
                                      • 2004
                                      • 422

                                      #43
                                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                                      inny motor to po 1 sze po drugie chinska gruszka i jak ja rozkrece to zle wstaje a jak skroce nie trzyma gory :-). ale taka sobie klient kupil.
                                      Daje się to organoleptycznie nawet wyczuć, 'chinki' mają miękkie sprężyny i nie dają rady tak zrzucać jak ori.

                                      Komentarz

                                      • rOBERTO795
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 3465
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        #44
                                        Zamieszczone przez slavi
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                                        inny motor to po 1 sze po drugie chinska gruszka i jak ja rozkrece to zle wstaje a jak skroce nie trzyma gory :-). ale taka sobie klient kupil.
                                        Daje się to organoleptycznie nawet wyczuć, 'chinki' mają miękkie sprężyny i nie dają rady tak zrzucać jak ori.
                                        Chinki nie tylko to mają miękkie :szeroki_usmiech
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz

                                        • karo
                                          Drive
                                          • 2009
                                          • 77

                                          #45
                                          czyli jak jest pik na niskich obrotach, a gore ladnie N75 trzyma (do 70% dochodzi) to jeszcze sztange powinno sie skrocic?

                                          Komentarz

                                          • rOBERTO795
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 3465
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez karo
                                            czyli jak jest pik na niskich obrotach, a gore ladnie N75 trzyma (do 70% dochodzi) to jeszcze sztange powinno sie skrocic?
                                            Obrazek

                                            Osobiście bym zostawil
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz

                                            • yusin
                                              Ambiente
                                              • 2010
                                              • 176

                                              #47
                                              A oto pozostałe logi, proszę o komentarz
                                              001. 003, 004, 008, 010









                                              a 008 coś źle zrobiłem..
                                              Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                              Komentarz

                                              • przemik
                                                RS
                                                • 2012
                                                • 1610

                                                #48
                                                Powtorz wszystkie bo wydaje mi się ze zrobiłes sie na zimnym silniku....
                                                Przemek
                                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                                Komentarz

                                                • kama1991
                                                  Classic
                                                  • 2012
                                                  • 8

                                                  #49
                                                  zna któs specjaliste który poradził by sobie z regulacją gruszki (bo wymieniłem i nie jest jak trzeba) w okolicach Sosnowca? bo sam nie dam rady głównie dlatego że nie mam sprzętu.

                                                  Komentarz

                                                  • yusin
                                                    Ambiente
                                                    • 2010
                                                    • 176

                                                    #50
                                                    Witam.

                                                    Robiłem sobie z ciekawości logi dynamiczne gr 011. Auto obecnie po chipie .. i zauważyłem że jest przeładownie, mam pytanie odnośnie tych logów, czy znowu trzeba przestawiać sztangę, i czym może być spowodowane to przeładowanie?

                                                    Octavia AMBIENTE Ice 1.9 tDI

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...